Upozornění adresa

Před odesláním objednávky si, prosím, zkontrolujte Váši doručovací adresu.

Upozornění platba

Pokud zvolíte možnost Platba předem na účet, zboží nejdříve vychystáme a odložíme pro Vás, (pokud jste objednali zboží, které není skladem, ověříme dostupnost zboží). Poté vystavíme fakturu, kde jsou uvedeny všechny údaje pro bankovní převod a zašleme ji na Vaši e-mailovou adresu. Expedice zboží bude realizována ihned po připsání částky na náš účet. Je potřeba počítat s určitou časovou prodlevou, pokud na zboží spěcháte, doporučujeme raději rychlejší variantu platbu dobírkou. 

Pokud zadáte Osobní odběr ze skladu, zboží nejdříve vychystáme a odložíme pro Vás. Ihned poté Vás budeme mailovou zprávou informovat, že je možné si zboží vyzvednout.

Reklamační řad

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:               www.maaam.cz

Společnost:                                

Se sídlem:                                    Potoky 552, Zlín 76001

IČ/DIČ:                                          40421309 / CZ7006264122

E-mailová adresa:                     info@maaam.cz

Telefonní číslo:                           +420 774252964

 

 

Spotřebitel:

Jméno a příjmení:                    

Adresa:                                        

Telefon a e-mail:                      

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

Dne                       jsem ve Vašem obchodě www.maaam.cz vytvořil objednávku č:                              Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

  •  
  •  
  •  

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

  1. oprava
  2. výměna
  3. odstoupení od smlouvy

 Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

Vyplňte pouze v případě žádosti o odstoupení od smlouvy:

Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, budou navráceny zpět převodem na tento účet:

 

                                            

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dní od odeslání žádosti

 

 

 

Dne:                                                                                                                    Podpis:

 

 

 

 

 

 


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

Technické cookies

Potvrdit výběr
Souhlasím
Nesouhlasím